Thursday, March 3, 2011

pffttttttttttttttt

aku rasa macam down gila arini.dah mmg rasa tak sedap hati dari semalam.balik kerja semalam terus mandi.oleh sebab tak boleh smyang,aku trus tido.bagun bangu dah pukul 12malam.mak aih,iron baju belom.skrip blum siap untuk record video esok.nak taknak bangun jugak.iron baju abiskan kerja semua siap,then pukul 3 terus tido.tapi hampeh,langsung takbleh lelap.pusing sana sini tungang tebalik pukul 5.30 baru aku tido.dah tu celik celik mata tgk jam dah pukul 7.20.mati akuuu,lambat pulak pegi kerja pagi ni!kelam kabut gila,nasib baik dah iron baju.terus mandi siap cepat cepat.

Otw nak pegi kerja,kat slekoh sebelah Fakulti Kejuruteraan Awan tu aku nak reverse sebab aku telajak nak potong bas.tp ad pulak bas dtg dari arah bertentangan at the same time.tgk sidemirror takda kereta,trus reverse.pastu banggggggggggg!!!!!hamik kau.sekali aku bantai kereta sapa pulakkk nii.dah la lambat.time-time ni pulak aku nak langgar kereta orang.time jalan-jalan pegi JJ tanak pulak aku langgar.time genting-genting pulak kau buat hal kan.damn gila!

keluar kluar dari kereta,first yang aku tgk kereta apa aku langgar.haaaa,nasib baikkk.mau nya aku blasah honda ke tadi,bmw ke,merc ke,mau tekencing aku.so pape pun,muka kena relax.tp klau scan tgk jantung,hah macam nak meletop.tp nasib baik budak tu cam cool je,penumpang sebelah die je yang kecoh sket.lantak ko lah.so,settle cara baik.die amik no fon pastu ptg ni dia ckp nak call.aku pun malas nk cakap banyak sebab aku dah lambat nak masuk office ni.di pun mcm rushing je nak masuk class.tapi aku mcm pelik,die mintak no fon pastu belah camtu je.tak takut kah aku bg no fon tipu tipu.ke tgk muka saya awak terus pecaya saya cik abang.hahaha.sengall!nasib baik aku pun tak terpikir nak buat jahat kat kau time tu.dah malas nak pk.ptg nanti settle.tak sempat nak amik gambar kete aku dengan no plat senget tu.klakar je org tgk,mesti org ckp tuan kerete ni pun mesti senget macam no plat dia jugak.hahaha.
patut lah rasa macam semacam je harini.bende tak elok nak jadi rupanye.

mood:serabut.sedeh:(
*bukan sebab kereta je,tapi macam macam hal!

TENSION LAHHHH!

9 comments:

  1. Be cool bebeh..ang gelabah thp gaban tu,tu yg jd cenggitu,lg satu da takdis tuhan nk jd cmtu,sbr ye.yg pnting miza n yg lain2 selamat.settle leklok nnt.mksu doakn sume ok.insyaallah..

    ReplyDelete
  2. thanks muksu!tu lah,kelamkabut.
    alhamdulillah,sume dah settle dgn selamat.ringan skit rasa bahu ni.
    thanks lah kat lea n fatin sbb ad time org tgh susah2 ni:)

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. silap taip tadi..komen balik
    lain kali langgaq la keta aku..
    boleh pau ang byk sikit..hehe

    ReplyDelete
  5. Mieza tu la namanya kawan..kalau kawan sejati kn la ada time ssh sng btl x?

    ReplyDelete
  6. siannye miza.tapi xpe, yg penting nyawa selamat k

    ReplyDelete
  7. am,kalau langgar keta ang aku x byr la weh.kita kan kawan-kawan.takkan kawan pun nak berkira beb.haha

    ReplyDelete
  8. muksu:btul tu muksu.nasib baik ada diorang.timakaseh byk byk lah.hehe

    ReplyDelete
  9. mai:alhamdulillah,semua selamat.thanks mai:)

    ReplyDelete

Followers

LIFE,WHATS UP WITH THAT?

PEMILIK (:

My photo
Kedah;Kuala Lumpur
I've never done an "About Me" post or anything... But I’m not really sure what I’d even say for it, or what people want to know.