Sunday, March 20, 2011

dulu sekarang

Semalam tiba tiba tergerak hati dan sanubari nak on my space.dah betahun gak ar tak log in.dah besarang labah labah anai anai sumua cukup.start dah ada facebook,my space dilupakan.lupa diri kan korang,aku takkk.pastu bukak bukak aku dah jadi blur,tak taw mana nak klik,tak taw camne nak tgk comment mana nak tgk friend request mana nak tgk photo.dah puas explore baru boleh.

lepas tu baca pulak comment comment dulu,nak tegelak aku.comment tah hape hape kadang tu aku dapat.macam macam bahasa.time budak budak lagi kan,apa nak kata.nak tanye bende simple je,
"sihat ke",tapi spelling bukamain panjang,jadi "seeheart kewr".tak pun
"tengah watpew tew,owhhhh ngah makan eyhhh,windoo shaya tak,takdew maxnanyew",

kadang kadang ada gak aku baca status status kat facebook,ada lagi yang tulis camtu.tulis status pun sampai tebelit belit jari tangan nak taip,"direyQ hanyew larh untux mu selamanyew".haaaaa amik kauu,ape yang kau tulis tu wehhh.naik juling bijji mata aku nak baca.

tapi biar lah,budak budak kan,mungkin sifat terujanya untuk menaip lebih tinggi berbanding orang dewasa,tu yg suka taip panjang panjang..kadang adik aku sendiri pun hantar msg macam tu.kalau time aku malas nak eja satu satu,aku mesej je,"oiiii tulis msg elok elok seket,aku tak reti baca bahasa siam hang!".terus antar mesej lagi skali. dah terbiasa agaknya taip msg dengan kawan kawan.

tu baru cerita pasal comment.puas aku godek sana sini jumpa pulak gambar gambar lama.lama tak lama 4-5 tahun lepas lah.macam macam posing,termalu sendiri tngok.nak share tp jgn gelak kawan kawan.aku gelak takpe.haha


category caption ntah hape hape atas gambar:

yaaa,org tahu nama kau rosmiza.takyah cakap.


kadang kadang takde kene mengena,HAHA


perlu ke macamni??


pastu ada pulak orang comment dok menjawab.


muka hitam,edit sampai putih.



category saat dilamun cinta:

errrrrrr

bweekkkkkk

sampai binatang ni pun aku mengaku boyfriend.parah parah.


dah dah,xboleh byk byk sangat category nih.aku dah nak muntah hijau.
ni dulu punya cerita ehh,sekarang dah takkkk:P
okey next,

category edit yang terlampau:

tak beragak,sampai muka naik hijau.

apa benda nihhh,takde seni lansung

nak cover background punya pasal.

sampai tepenyett!

last skali takde category,ni gaya bebas:


budak budakkk









cey cey,nampak suci je.


okey,yg last ni gambar ngan bestfriend aku kat diploma,ayu!missu yuuu!:))

cukup!cukup!cukup!dah la upload gambar sendiri.aku ckp jgn gelak tapi gelak jugak:(
okey,
agak geli entry kali ini.sebab semua gambar muka aku.memang stok syok sendiri semua nih.hahaha.
takde buka apa,sebelum aku delete semua gambar dalam myspace tu,baik aku save dulu kan buat kenangan.nanti 10tahun kemudian mesti aku tergelak pulak tengok gambar gambar aku yang ada dalam facebook skarang ni.adatlah kan,benda tu berpusing.
tapi boleh nampak lah,muka aku tak banyak berubah pun dulu dengan sekarang.hee
okey lah,dah 5petang.mau pulang.bye bye!

13 comments:

  1. tang heghot mulut tu still ko bwk smpi skang mixa2.. hahahaahaa !! btw, pnjm motto umno, "dulu, kini, selamanya" comeh kwn aku nih.. :)

    ReplyDelete
  2. weh..myspace aku pun da bersarang lama nya..haha..
    dr dl mmg cunn kwn aku ni.. :)

    ReplyDelete
  3. rindu ko gak.. aku ske gambo ko ngan menatang pakwe ko tu..hahahaahahhaa

    ReplyDelete
  4. lea:hahahaha,trademark lea!!ahaaaa boleh bersama sama kita,"dulu kini dan selamanya"
    ko lagi comey weyyyy!!<3

    ReplyDelete
  5. atin:tu lah pasal,aku dah deactivate dah wey.ko pun same tinn,lagi chun dari aku.

    ReplyDelete
  6. Miza dulu muke baby skrg muka gojes mana nk sama...but u're the same person..:)

    ReplyDelete
  7. ain da mcm org giler gelak sorg2 bce entri akak ni. :P

    ReplyDelete
  8. hehehe.. kena la kecik dulu barula boleh membesar.. =D

    ReplyDelete
  9. maap lah mieza. kaw2 aku punye gelak. hahahahaha.

    ReplyDelete
  10. hahahhaaaa....miza2..ang wat pagi aku nie lebih ceria dgn entry2 ang niee...caya la kwn..ngee~~ tergelak2 aku sowng2 mcm org x btoi dh niee.. ^.^

    ReplyDelete
  11. muksu:mana ada muke baby muksu.baby tua ada lah.hahaha.

    ain:hahaha,dh ckp jgn gelak kan:(

    arip:haa,btul tu.pandai arip.

    ieqa:jahat gila kau.:P

    yana:ang gelak muka aku huduh kan yana.hahaaha

    ReplyDelete

Followers

LIFE,WHATS UP WITH THAT?

PEMILIK (:

My photo
Kedah;Kuala Lumpur
I've never done an "About Me" post or anything... But I’m not really sure what I’d even say for it, or what people want to know.