Wednesday, April 6, 2011

pahlawan melayu

Walaupun ada yang pernah tengok,aku tetap nak share jugak pasal pahlawan melayu kita di alfa baru ini.Suka sebab semua handsome handsome!ewwwwwwww..gatai naa.bukannn,aku cerita pasal kereta skarang ni,bukan pasal jantan:P

smart gila kereta pahlawan melayu nih,aku tengok pun bangga sangat sangat!@_@

okeh,start dengan TUAH

smart dowh kereta nih!!

belakang

tepi

depan

Lepas Tuah,kawan dia mesti JEBAT kan,haaa


depan

tepi

depan

belakang

jebat ni seakan akan Inspira sket kan?kan?kan!


next,sepupu dia pulak KASTURI

tepi

depan

belakang

yang ni lebih kurang cam saga FL aku tgk.


dah lepas spupu,pak cik dia pulak LEKIU.Asal pakcik??sebab dia besar.


tepi

belakang

depan

haaa,yang ni MPV.kira untuk family family boleh la.

lasttttt sekaliiii dikuti dengan Jiran blakang umah dia,tarraaaaaaa!!!!LEKIR
kenapa aku kemain excited,sbb yg ni paling aku suka!!comellll!!:)

depan

belakang

tepi

dalam

Smart GILA!dah mcm LOTUS aku tgk,



haaaa,amik kau.sekali keluar terus lima.Jenuh nak cari duit nk beli lepas ni.hadoii
okeh,alang alang dah cerita pasal kereta kan,nak share lagi kereta kereta lain.ni bukan category Proton Pahlawan melayu dah,ni category mampu dimiliki dalam mimpi.huhh,cantik siottt!!

Proton Emas

Produa Bezza - pintu blakang dah mcm sayap.boleh terbang kot.


Honda Insight

Toyota FT-HS

Honda CRZ

Maserati GranCabrio - Harga dia 1.35juta yea.sekian terima kaseh:)


Maserati Quattroporte - ni nak promote kereta ke nak promote model =_="


Ferrari

dah dahhhhh,aku dah tanak upload.nak menanges aku tgk,cantek sgttttt!!!
aku dah jatuh cinta dengan Toyota FT-HS and Honda CRZ.nk start menabung dari skarang,sehari 20sen!okey kawan kawan mulai harini nak diet tanak makan.duit nak simpan beli kereta.bye bye.T_T

8 comments:

  1. hehehe.. bile la baru dapat kete tuu.. :p

    ReplyDelete
  2. miza, nak nanges aku tgk keta2 ni..klu dpt gaji, bolehla aku menabung TT-TT

    ReplyDelete
  3. huh! melopong aku tgk kete idaman ko. jaoh beno dr kete idaman aku oiii miza..

    ReplyDelete
  4. leya:ni kete category tak mampu dimiliki ni

    ReplyDelete
  5. kalau kumpul sehari rm100 , bole la kot.. huhu

    ReplyDelete
  6. salam, he..minat juga keta ni ek, serupa la arkib kita. cantik blog awak.comel.....kami follow awak.

    ReplyDelete

Followers

LIFE,WHATS UP WITH THAT?

PEMILIK (:

My photo
Kedah;Kuala Lumpur
I've never done an "About Me" post or anything... But I’m not really sure what I’d even say for it, or what people want to know.