Friday, February 11, 2011

ohoiiiii broadband!

ouhhh broadband.kenapa kau selalu bikin aku panasss!-_-"

hai.selamat malam kawan kawan.
suka aku nyatakan bahawa aku memang tak boleh sgt nak update blog dalam beberapa hari ini sebab bermacham macham benda yang tidak mengizinkan berlaku.dah lah idea aku tengah belambak-lambak,kau pulak carik pasal kan broadband.memang cari nahas.entry ni yang sepatutnya aku post malam semalam pun terpaksa ditunda.

tapi takpe lah,orang-orang yang baik hati nih memang kena banyak BERSABAR.senyum sikit yeee.:)))

ingat ya kawan-kawan,insan yang cermelang TIDAK MUDAH MENGAKU KALAH walaupun line celcom tak berapa nak betol dan line nak online pon terkedek-kedek macam sipot.

tapi takpe,kali ni aku bg chance pada kau.


semoga tanbah ya rosmizawahab.PEACE:)

bye.

2 comments:

Followers

LIFE,WHATS UP WITH THAT?

PEMILIK (:

My photo
Kedah;Kuala Lumpur
I've never done an "About Me" post or anything... But I’m not really sure what I’d even say for it, or what people want to know.