Thursday, January 13, 2011

updated!

Org lain ad blog,aku pun nak.tanak ketinggalan.tapi nak update malas ya rabbi.org sehari sekali,takpun seminggu skali update.aku setaun skali.tahun lepas beberapa kali,taun nih baru nak update nih haa.hangat2 taik itik btul.

harini bpeh hb?14 kan?tak sampai tgh bulan lagi,so sempat lagi wish Happy new year.bush!bush!bush!(bunyi bunga api)
taun nih best sket,sbb aku takyah buat assignment,takyah buat project,takyah ad ujian,takyah ape lag?ckp?ckp?kire sume tak yah.haaa,sbb aku buat praktikal sem nih.best kan.dengar mcm best,tp tak punnnnn.

Untuk yg blom praktikal kat luar sana tu aku mohon la sgt2 jgn excited awal2 nk praktikal ni sbb ap?sbb tak best ponnn.sebab ap?sebab kena bangun pagi.sbb ap lagi?sbb kene mandi pagi.sbb aku mmg bukan yg jenis buat keje awal2 pagi nih.tapi kalau korang yang jenis yang suke bangun pagi mmg la best kot.pape pun spanjang 2 weeks aku praktikal nih dah rasa mcm terbiasa pulak bangun pagi sampai weekends pun aku dah terbangun awal,aceyyyy.kire lepas subuh tu tak terus tumbang cam slalu lah kan.hihihi

Ni keje kitorg lps balik keje,merayap kat JJ!!



2 comments:

Followers

LIFE,WHATS UP WITH THAT?

PEMILIK (:

My photo
Kedah;Kuala Lumpur
I've never done an "About Me" post or anything... But I’m not really sure what I’d even say for it, or what people want to know.