Sunday, June 13, 2010

first post

hii!mieza for short!NEW blogger.
wahhh,nk ckp ape ni ehh.sgt ter UJA sampai tak tahu ape aku nk tulis dlm 1st post aku nih.
org laen buat blog relax je,aku macamacam pulak rase cam nak pg berperang je.HAHA.but its oke,nama pun 1st time kan mmg la mengelabah lebeh sket.actlly,ni slh satu azam taun 2010 ni (wlaupun dah sampai stengah tahun),utk menambah lagi satu cabang komunikasi aku dgn kwnkwn walaupun bila ditanya balik ape function blog ni sebenarnye aku pun tak tahu.tapi aku tetap nk buat blog jgk plus tgk mmbr2 aku dah mula menjinakkan diri dlm dunia blog nih.

so far yg aku tgk sume buat blog ni sbgai tmpt nak luahkan perasaan yang trpendam dlm ati.so aku pun mcm tertanye2 la ape lg function blog ni,oleh sebab itu lah maka ter create nye blog aku pd hari ini untuk mencari jwpn ,walaupun aku tahu aku mcm dah ketinggalan jauh.bukan macam lagi,mmg ketinggalan dahh pun.org lain dah advance dalam bab2 ni,aku baru nak merangkakrangkak.xpetakpe,kite relax suda.kalau nak ikutkan org,mmg tak kemane(sedapkanati).kite blajar slowslow lah kan.kan,saya budak baru belajar kalau salah tolong tunjuk.oleh sebab it's my firstpost and firstime to be blogger,aku tanak membebel panjangpanjang sgt.so,sblm aku merepek more and more,baik aku berundur dulu.adioss!good luck for own myself!yeahhh!HAHA


No comments:

Post a Comment

Followers

LIFE,WHATS UP WITH THAT?

PEMILIK (:

My photo
Kedah;Kuala Lumpur
I've never done an "About Me" post or anything... But I’m not really sure what I’d even say for it, or what people want to know.